18.3.2011

Peter Davy – ”Kuolemantuomio” lääkekannabiskäyttäjälle?

Nimeni on Peter Davy ja olen 51 vuotta vanha. Olen lääkekannabiksen käyttäjä ja ja minulla on ollut syöpä 10 vuotta. Kumppanillani on edennyt MS-tauti ja olen hänen ympärivuorokautinen hoitajansa. Hän on kuolemaisillaan ja kuolee ilman minua. Olen viljellyt kannabista lääketieteellisiin tarkoituksiin ja tutkinut harvinaisten kannabislajikkeiden risteyttämistä näiden sairauksien hoitamiseen.

Uusiseelantilainen Peter Davy jäi viidettä kertaa kiinni kannabiksen kasvattamisesta, minkä vuoksi häntä uhkaa vankeustuomio. Mikäli Peter joutuu vankilaan, hän aikoo lopettaa syöpälääkityksensä käytön ja ruveta nälkälakkoon. Tuomio piti julistaa keskiviikkona 16. maaliskuuta.

Free Peter Davy - Cannabis Prohibition Kills
Sivusto freepeterdavy.com kertoo Peter Davyn uskomattoman tarinan. Tämän läpikäymiseen kannattaa varata aikaa. Peter on selvinnyt syövän kanssa, lääkkeiden aiheuttamasta jatkuvasta pahoinvoinnista ja oksentamisesta, on tutkinut lääkekannabista tieteelliseltä kannalta, on jalostanut lääkekannabislajikkeita...

Seurasin itse tiiviisti keskiviikkona uutisia oikeudenkäynnistä. Oikeustalon eteen oli järjestetty tukimielenosoitus:

- Cannabis protest at Timaru court
- Protest backs cannabis user

Tuomiota ei vielä kuitenkaan annettu keskiviikkona, vaan tämä siirrettiin keskiviikolle 20. huhtikuuta. Jännittäminen jatkuu.

0 kommenttia

Lähetä kommentti